zondag 19 april 2015

kransje rozen van papier en brocante bruidsbloemen


Een kransje van rozen van papier en enkele bruidsbloemetjes die ik op een brocante vond.
Die "oude" bloemetjes kunnen mij altijd bekoren.Ik wist toen nog niet toen ik ze vond, wat ik er mee ging doen..Maar ze komen mij meestal wel van pas. Ik heb ze een heel klein beetje rose geverfd. En de roosjes van papier ook in rose en wit tinten gemaakt.




  
      Boeket rozen op de achtergrond.


                     De rozen van papier zijn ook niet veel groter dan 4 cm.


                Deze rozen van papier zijn wél groot, ongeveer 10 cm.

8 opmerkingen:

  1. Ben helemaal weg van de krans, is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve janny, wat ziet het kransje er super lief en romantisch uit, heel apart die combinatie van oude bloemetjes en jouw mooie rozen :)
    Ik wens je een fijne zonnige week.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Buiten straalt het zonnetje ...
    Net zoals je prachtige krans ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Janny,
    Jij tovert met je handen en materiaal!
    Heel mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Janny, je bent een kei in het maken van bloemen, echt super mooi!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi schattig kransje is dit weer Janny.
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This wreath is so delicate, elegant and feminine....just gorgeous!!!
    Hugs
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ...wauw wat een prachtig blog, ik kom hier net terecht en ben meteen volger geworden, wat is dit gaaf wat je maakt!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen