maandag 21 december 2015

Fijne Kerstdagen en brocante kandelaar

       
              Ik wens jullie allemaal hele Fijne Kerstdagen een een heel goed uiteinde van dit jaar.

              Hierbij een feestelijke kandelaar gemaakt, heb hem wel geschilderd en met ornamentjes                       versierd. En met mijn papieren rozen gedocoreerd. 


Heb hem weer op de brocantemarkt gevonden, denk dat hij uit een klooster komt.
Hij was donker en van een koper metaal.

Ook weer erg leuk om naar mijn eigen smaak te maken.


                          Pareltjes, glazen ornamentjes en rozen.

                           Hele sfeervolle en warme Kerst gewenst.

9 opmerkingen:

  1. De kandelaar ziet er prachtig uit, helemaal in stijl.

    Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een kwastje verf maak je van oude meuk weer iets moois. Gezellige dagen. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful rose-decor! I wish you and your family a happy Christmas!
    Best greetings from Ida.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your roses are very feminine and charming. I love the little Christmas tree made with pearls. Merry Christmas, sweet and romantic friend
    Hugs
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kandelaar ziet er prachtig uit !!
    Ik wens jullie zeer aangename feestdagen !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Janny,
    Lieflijk weer!
    Fijne Kerst voor allemaal.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou en familie fijne kerstdagen toegewenst.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo wil je bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen, wat aan het rondkijken in blogland jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om een blog te zetten ... De rust in huis is nog niet optimaal, de privéomstandigheden en de drukte van de feestdagen en al de kleinkinderen vergen zoveel energie dat het gewoon niet lukt ... hoop snel weer een blog te maken als ik weer wat meer rust kan vinden ... tot dan geniet ik van jullie mooie foto's en verhalen ... wens jullie een gezond en mooi 2016 ... Lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is toch altijd weer een feestje om door je blog te scrollen. Wordt er altijd zo dromerig van! Zo mooi al die rozen en vintage spullen. Ik vind de kandelaar en vaas hier boven geweldig!!! Hier heb je helaas niet echt van die oude brocante spullen. Ben nu wel bezig met een glazen vaas... Geen idee of het wat gaat worden. Wat voor ornamenten gebruik jij op je vaas?

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen